
Om de verspreiding van het COVID-19 virus te stoppen zijn we gesloten tot nader order.
Wij bieden u de mogelijkheid om uw favoriete producten online te bestellen en te komen afhalen in onze winkel op afspraak of laten leveren bij u thuis, gratis vanaf €50!
OPGELET: Bij afhaling in onze winkel is het VERPLICHT om een afspraak te maken voor afhaling!
FAQ - Veelgestelde vragen
Kan ik nog online bestellen?
Ja, dit is zeker en vast nog mogelijk!
Kan ik ook op een andere manier bestellen?
Ja, u kan ook telefonisch of via e-mail (info.techandmore1@gmail.com) bestellen.
Kan ik nog langskomen naar jullie winkel?
Ja, maar enkel om uw online bestelling af te halen én op afspraak! Onze toonzaal is gesloten.
Wat met pre-orders?
Door de huidige maatregelen kan u de pre-order afhalen na afspraak of laten thuisleveren. U kan betalen via bankoverschrijving of ter plaatse in onze winkel bij afhaling.
Ik heb aangepast advies nodig of wens een samengestelde Mac te bestellen, wat nu?
Voor alles is er een oplossing! Neem gerust contact met ons op voor de mogelijkheden.
Welke leveringsmogelijkheden bieden jullie aan tijdens deze lockdown?
U heeft de mogelijkheid om uw bestelling thuis te laten leveren door Tech & More (gratis vanaf €50, anders €4,95 transportkost). OF u kan uw bestelling gratis komen afhalen in onze winkel, op afspraak en dit binnen de openingsuren.
Welke betalingsmogelijkheden bieden jullie aan tijdens deze lockdown?
Online kan u betalen via Bancontact, VISA, MasterCard of Bankoverschrijving. U heeft ook de mogelijkheid om te betalen in onze winkel als u uw bestelling komt afhalen. Alleen 'betalen bij levering' zal niet mogelijk zijn doordat wij contactloos afleveren.
In onze winkel kan u Cash betalen alsook met Bancontact, VISA, MasterCard of een Gift-Card!
Ik heb online besteld maar ik ben iets vergeten, kan ik dit product ter plaatse nog aankopen?
Neen, dit is niet mogelijk. U kan steeds contact met ons opnemen en dan voegen wij het 'vergeten' artikel graag toe aan uw bestelling of u plaatst een nieuwe bestelling.
Ik heb een cadeaubon, kan ik hiermee nog betalen?
Ja, maar enkel bij afhaling op afspraak én betaling in onze winkel. Online is dit niet mogelijk.
Moet ik een afspraak maken?
Voor thuislevering niet, wij contacteren u voor verdere informatie. Voor afhalingen is een afspraak VERPLICHT! GEEN AFSPRAAK = GEEN TOEGANG TOT ONZE WINKEL!
Het lukt niet om een afspraak te maken of ik bestel telefonisch/per e-mail, wat moet ik doen?
Geen zorgen! Wij nemen contact met u op om een afspraak te maken.
